adana seyhan doktor hemşire haberi, adana sağlık haberi, adana seyhan dolandırıcılık haberi, ~ Enver Alan

sadece aylık 100 tl ye reklamınızı bu alana verebilirsiniz.. iletişim için bize ulaşın.

  • Resmin tanımı Başbakan davutoğlu
  • rnek yazı Tayyip Erdoğan
  • yandaş medya bal tutan parmağını yalar
  • Google'dan kontakt lens kamera Günün yazısı
  • amerikanın keşfi amerikayı kim keşfetti
  • bedelli askerlik bedelli askerlik
  • cem evleri cem evlerinin giderleri
  • küresel ısınma küresel ısınma
  • cumhurbaşkanlığı sarayı cumhurbaşkanlığı sarayı
  • integram zenginleri integramdan para kazananlar
  • öğrenci haberi validen öğretmene ziyaret
  • karşıkyaka yaralama haberi karşıkyaka yaralama haberi
  • sivasta kaza sivasta kaza
  • doktor hemşire haberi doktor hemşire bir birini suçladı
  • MEB ŞURASI Milli Eğitim Şurası
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • pramier lig yayın hasılatı pramier lig yayın hasılatı
  • Google'dan kontakt lens kamera Işid saldırdı
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
HABER HABER

adana seyhan doktor hemşire haberi, adana sağlık haberi, adana seyhan dolandırıcılık haberi,

adana seyhan doktor hemşire haberi, adana sağlık haberi, adana seyhan dolandırıcılık haberi, Seyhan İlçesi'ndeki özel bir tıp merkezinde çalışan Dr. Suat Sevgen, 23 Şubat 2013'te Cumhuriyet Savcılığı'na verdiği dilekçede, hemşire arkadaşı Melek Metin ile arkadaşlarının kendisini silahla tehdit edip 500 lirası, kimlik ve kredi kartlarını gasp ettiğini ileri sürdü. Şüphelilerin ayrıca kendisine 70 bin liralık bir senet imzalattıklarını iddia eden Dr. Sevgen, "Bir süre birlikte olduk. Sonra benden yararlanmak istediğini anlayınca uzaklaştım. Uzaklaşınca da hamile olduğunu ve çocuğun benden olduğunu söyledi. Kendimden emin olduğum için kabul etmedim. 'Çocuktan kurtulmama yardımcı ol' deyince hastane masraflarını karşıladım. Ancak sonraki günlerde beni tehdit etmeye devam etti. Sonra da paramı alarak senet imzalattı." dedi.

Şikayet üzerine çalışma yapan polis, hemşire Melek Metin ile erkek arkadaşları 33 yaşındaki Enes Dopoğlu, 34 yaşındaki Muhittin Tüfekçi, 32 yaşındaki Tahir Onur Dündar ve 35 yaşındaki Soner Yarıkkaya'yı gözaltına aldı. İfadelerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

HEMŞİRE DE DOKTORU SUÇLADI

Diğer şüphelileri azmettirmediği gibi hiçbirini de tanımadığını ileri süren hemşire Melek Metin, "Doktor ile aynı tıp merkezinde çalışırken tanıştık. Kendisinden hamile kaldım. İlk önce doğurmamı istedi. Fakat daha sonra 5'inci ayda bana düzenlemiş olduğu bir komplo ile çocuğumu öldürdü. Ben konuyla ilgili kendisinden şikayetçi oldum. Hakkında dava açtım. Şikayetimi geri çekmem için ölümle tehdit etti. Bu yüzden şikayetçimi geri aldım. 'Kendi isteğimle çocuğumu aldırdım' diye ifade vermemi istedi. Kabul etmediğim için benden intikam almak istiyor. Kendisine açtığım 500 bin liralık tazminat davasından vazgeçtim. 70 bin liralık senetle mi uğraşacağım? Diğer şüphelileri ise hiç tanımıyorum. Asıl suçlu doktorun kendisidir" diye konuştu.

CEZA ALDILAR

Tutuksuz 5 sanık 'nitelikli yağma ve kişiyi hürriyetinden yoksun kılma' suçundan 32'şer yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılandıkları Adana 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde karar duruşmasına çıktı. Hemşire Melek Metin ile diğer sanıklar suçlamayı kabul etmedi. Metin, son sözünde, "Çocuğumu zorla aldırdı, şu an mezarının bile nerde olduğunu bilmiyorum. İstesem o zaman para alırdım, senetten de haberim yok" dedi. Mahkeme heyeti, hemşire Melek Metin ile diğer sanıklardan Enes Dopoğlu, Muhittin Tüfekçi ile Tahir Onur Dündar'ı 10'ar yıl hapis cezasına çarptırdı, sanık Soner Yarıkkaya ise beraat etti. Sanıklar, cezaları Yargıtay'ca onanırsa cezaevine girecek.
paylaş on Google Plus

Enver ALAN

    Google hesabı ile
    Facebook hesabı ile yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

  • memur sendikası saltanatı

    Memur Sendikaları Tam Bir Fiyasko

  • Memur Sendikaların da Menfaat var mı?

  • Sendikalar Çıkar Yuvası Oldu

  • sendika gereksizliği


SICAKLAR ARTTI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar daha da artacağı ve yaşlı hasta ve çocukların sıcak havalarda dikkatli olmaları için uyarıldı..

devamı

KLİMA UYARISI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar dan kurtulmak için kullanılan klima kullanırken nelere dikkat etmeliyiz..

DEVAMI
  • FİTNES HAKKIN DA BİLGİLER

  • MEMURLARIN GÖREVDE YÜKSELME VE KARİYER HEDEFİ





Enver Alan
İSTEDİĞİMİ YAPARIM
Aslında mevzuat, (değerlendirme yapacak) Milli Eğitim Müdürlerine de Şube Müdürlerine de ben kimle ..
Enver Alan
Adalet...
13 yıldır Devlette yaptığı kadrolaşmayı yeterli bulmayarak, paralel yapı bahanesiyle kamuda yeni bir kirli hareket başlattı. Kendisi gibi..

Duyuru.!!!

sitemize reklam vermek için ücretlerimiz haftalık aylık ve yıllık olarak belirlenir makul fiyatlar ile tekliflerinizi bekliyoruz...

Son dakika haber

50 bin eğitim yöneticisinin unvanları bir kanunla silinse ne olur? bulunanların zaten göreve devamı sağlanacak.Ama ünvan olarak değil görevlendirme ünvan olarak. Olsun.Okullar açılınca bizim sorusunu herkes birbirine niye soruyor.
enveralan.blogspot.comenveralan.blogspot.com/İNDEX

zengin içerikli ve interaktif olarak web sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler bizimle iletişime geçebilir veya iletişim formu aracılığıyla mesaj gönderebilirsiniz...

Enver Alan

Ceo