başbakandan eğitim açıklaması, bakandan eğitim açıklaması, cumhurbaşkanından eğitim açıklaması, en son eğitim duyuruları, en son eğitim haberleri, en güncel eğitim mevzuatı, ~ Enver Alan

sadece aylık 100 tl ye reklamınızı bu alana verebilirsiniz.. iletişim için bize ulaşın.

  • Resmin tanımı Başbakan davutoğlu
  • rnek yazı Tayyip Erdoğan
  • yandaş medya bal tutan parmağını yalar
  • Google'dan kontakt lens kamera Günün yazısı
  • amerikanın keşfi amerikayı kim keşfetti
  • bedelli askerlik bedelli askerlik
  • cem evleri cem evlerinin giderleri
  • küresel ısınma küresel ısınma
  • cumhurbaşkanlığı sarayı cumhurbaşkanlığı sarayı
  • integram zenginleri integramdan para kazananlar
  • öğrenci haberi validen öğretmene ziyaret
  • karşıkyaka yaralama haberi karşıkyaka yaralama haberi
  • sivasta kaza sivasta kaza
  • doktor hemşire haberi doktor hemşire bir birini suçladı
  • MEB ŞURASI Milli Eğitim Şurası
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • pramier lig yayın hasılatı pramier lig yayın hasılatı
  • Google'dan kontakt lens kamera Işid saldırdı
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
HABER HABER

başbakandan eğitim açıklaması, bakandan eğitim açıklaması, cumhurbaşkanından eğitim açıklaması, en son eğitim duyuruları, en son eğitim haberleri, en güncel eğitim mevzuatı,

http://enveralan.blogspot.com.tr/search/label/%C3%96%C4%9Frencileribaşbakandan eğitim açıklaması, bakandan eğitim açıklaması, cumhurbaşkanından eğitim açıklaması, en son eğitim duyuruları, en son eğitim haberleri, en güncel eğitim mevzuatı, Milli Eğitim Şurası'nda konuşan Erdoğan, "Eğitim; iş için değil, kariyer için değil, eğitim; bilgiye ve hikmete ulaşmak içindir." dedi, salonda alkış fırtınası koptu.Eğitim; iş için değil, kariyer için değil eğitim; bilgiye ve hikmete ulaşmak içindir." ifadelerini kullandı. Bu sözler salonda alkış tufanı kopardı.

Erdoğan, "Malesef bizim gençlerimiz kendi kültürlerini tanımadan yabancı kültürlere bağlanıyor ve yine maalesef kendi kültürünü hakir görüyor. Bu büyük yanlış ve bunu düzeltmeliyiz. Okullar dünyanın neresinde olursa olsun kendi tarihinden utanan bir nesil yetiştiriyorsa orada ciddi bir arıza vardır. Konuşurken İngilizce ve Fransızca aksanı ile konuşmaktan guru duyan kendi toplumuna ait değerleri tahkir eden bir nesil var. Bu gençleri suçlayamayız. 200 yıldır bu sistemi kimse sorgulamıyor bizim en başta bu sorgulammaız gerekiyor eziklik değil öz güveni kazandırmalıyız. Eğitim, Çin'de de olsa gidip alacağız ama kendi bağımızdan kopmayacağız." dedi.

"EİNSTEİN DESEN TANIRLAR AMA İBNİ SİNA DESEN..."

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Einstein kimdir deseniz? Her gencin diyecek bir sözü vardır. İbni Sina kimdir deseniz? Çoğu bundan habersiz. Yabancı popçuları ezbere sayan, Neşet Ertaş'ı hiç dinlemeyen utanan öğrencilerimiz var." şeklinde konuştu.

İŞTE ERDOĞAN'IN YAPTIĞI AÇIKLAMALARDAN SATIRBAŞLARI:

"DÜNYANIN KALBİ ANTALYA'DA ATACAK"

"Küresel ekonominin kalbi Antalya'da atacak. G-20 dönem başkanlığı Antalya'da yapılacak Eğitimin daha kaliteli olması için elimizden geleni yapacağız.

Öğretmen niteliği arttırılması gerekiyor. Öğretmenlerin attığı tohumlarız. Eğitim programları tartışılıp kalitesi arttırılacak. Okul güvenliği önemli bir konu. Uyuşturucu sorunu çözülecek. Eğitim öğretim hayat boyu devam eden bir süreçtir. Biri olmadan diğeri olmaz.

"İHTİYAÇ KARŞILANMADI"

Bizim Hükümeti devraldığımız yıllara kadar çok ciddi bir duraklama yaşandı. 2002 yılında toplam 346 bin derslik vardı. Bu Osmanlı dönemi dahil. Bizim 12 yıllık olan dönemde 235 bin derslik inşaa ettik. Buna rağmen ihtiyaç karşılanmış değil.

"HEDEFİ TAM TUTTURAMADIK"

Biz kendimize hedef belirledik 70'lik sınıflar için azami 30 olacak diye hedefi belirledik. Çok az bölgede hedefi tutturamadık. Görevi devraldığımızda öğretmenlerin sayısı yeterli değildi, bilgisayarla tanışan öğrenci yoktu.

"ANAOKULU SAYISINI ARTIRDIK"

76 olan üniversite sayısını 99'a yükselttik. Kütüphane sayılarımızı, bilgisayar sayılarımızı arttırdık. 2002 yılına kadar Türkiye'de 11 Bin anaokul vardı. Sayısını arttırdık. 1 Milyon civarında okullara bilgisayar gönderdik, öğrencilerimize ulaştırdığımız tablet sayısı 737 bine ulaştı.

12 yıllık süreçte eğitimin alt yapısına ilişkin köklü reformlar gerçekleştirdik. Eğitimde reform yapmak ne kadar zor sizde görüyorsunuz.

"EĞİTİM-ÖĞRETİMDE DEĞERLER DÖNEMİ BAŞLADI"

Eğitim Öğretimde değerler dönemi başladı. Dershaneleri öğretmenlerimize saygısızlık olarak gördük. Test ve üniversite imtihanları dershanelerin müfredatına göre hazırlanıyordu. Biz müdahale edince oyun bozuldu. Eğitimin önündeki bütün engelleri kaldırmanın mücadelesini veriyoruz. Maddiyatın eğitimin önüne geçmesini engellemeye çalışıyoruz.

"ÜLKEYİ ATEŞE ATMAKTAN KAÇINMADILAR"

Bir grup dershaneler uğruna ülkeyi yangın yerine çevirmek istemekten kaçınmadılar. Biz bu çarka çomak sokunca her türlü kirli ithamlara maruz kalacaksınız. Biz buna boyun eğmedik.

"ÖĞRENCİYE TAKVİYE YAPILACAK"

Hangi öğrencimiz takviye istiyorsa hafta sonları takviye ek derslerle tamamlanacak. Bu kurslar bazı bölgelerde ücretsiz verilmeye başlandı. Dershane sorununu kaldırdık.

"YAPILAN HER ŞEY EN İYİSİ İÇİN"

Test için, sınav için değil, bilgiye ulaşabilmek için eğitim öğretim. Eğitimi sınav kazanma aracın olmaktan çıkarttık. Yapılan tüm reformlar eğitimde en iyi sistemi oturtmak içindir

"SARSILMAZ BİR SİSTEM KURACAĞIZ"

Öğrencilerimiz için sarsılmaz bir eğitim sistemi kuracağız. Eğitim, kendi kültür ve medeniyetinden utanan, uzaklaşan bir nesil yetişiyorsa orada talim ve terbiyede sorunlar vardır.

"AYRIMI ÖNCE ÖĞRETMEN YAPMAMALI"

Bizim gençlerimizi horlamadan nefret suçlarından uzak tutacak eğitim öğretimdir. Değerlere saygılı olmayı da eğitim öğretim sağlayacaktır. Sınıfta ayrımcılığı, din ırk ayrımını önce öğretmen yapmamalı.

"KENDİSİ DIŞINDAKİLERİ AŞAĞILAYANLAR VAR"

64 yıldır bu ülkede demokrasi mücadelesi veriliyor ve hala başaramadık. Milli İradenin tecelli etmesi için mücadele veriliyor. 2014 yılındayız, 1960 şartlarına göre o günkü zihniyeti taşıyan aktörler görüyoruz. Kendisi dışındaki herkesin düşüncesini aşağılayan insanlar var.

"DARBE ÜRÜNÜ KURUMLAR SİYASETE ROTA ÇİZEMEZ"

Milli irade seçim sandığında belirlenir. Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir. Egemenlik bürokrasinin değildir. Egemenlik Anayasanında değildir. Egemenlik milletindir. 1964 ülkesinde değiliz. Darbe ürünü kurumlar siyasete hiza vermeye yeltenemez.
paylaş on Google Plus

Enver ALAN

    Google hesabı ile
    Facebook hesabı ile yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

  • memur sendikası saltanatı

    Memur Sendikaları Tam Bir Fiyasko

  • Memur Sendikaların da Menfaat var mı?

  • Sendikalar Çıkar Yuvası Oldu

  • sendika gereksizliği


SICAKLAR ARTTI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar daha da artacağı ve yaşlı hasta ve çocukların sıcak havalarda dikkatli olmaları için uyarıldı..

devamı

KLİMA UYARISI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar dan kurtulmak için kullanılan klima kullanırken nelere dikkat etmeliyiz..

DEVAMI
  • FİTNES HAKKIN DA BİLGİLER

  • MEMURLARIN GÖREVDE YÜKSELME VE KARİYER HEDEFİ





Enver Alan
İSTEDİĞİMİ YAPARIM
Aslında mevzuat, (değerlendirme yapacak) Milli Eğitim Müdürlerine de Şube Müdürlerine de ben kimle ..
Enver Alan
Adalet...
13 yıldır Devlette yaptığı kadrolaşmayı yeterli bulmayarak, paralel yapı bahanesiyle kamuda yeni bir kirli hareket başlattı. Kendisi gibi..

Duyuru.!!!

sitemize reklam vermek için ücretlerimiz haftalık aylık ve yıllık olarak belirlenir makul fiyatlar ile tekliflerinizi bekliyoruz...

Son dakika haber

50 bin eğitim yöneticisinin unvanları bir kanunla silinse ne olur? bulunanların zaten göreve devamı sağlanacak.Ama ünvan olarak değil görevlendirme ünvan olarak. Olsun.Okullar açılınca bizim sorusunu herkes birbirine niye soruyor.
enveralan.blogspot.comenveralan.blogspot.com/İNDEX

zengin içerikli ve interaktif olarak web sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler bizimle iletişime geçebilir veya iletişim formu aracılığıyla mesaj gönderebilirsiniz...

Enver Alan

Ceo